Які загальні умови повернення товару?
Покупець має право повернути товар належної якості протягом 14 днів згідно статті 9 Закону України “Про захист прав споживачів”. До продукції належної якості належать товари без дефектів, з непорушеною цілісною упаковкою, проте з певних причин товар Вам не підійшов. Поверненню підлягають:
• Товар, який не використовувався та зберіг свої споживчі властивості;
• Товар знаходиться в робочому стані і функціонує згідно інструкції від виробника;
• Збережений товарний зовнішній вигляд і пакування виробу. Товар не має механічних пошкоджень, слідів використання. Наявні заводські пломби, захисна плівка і супровідна технічна документація;
• У вас повинен залишитися касовий чек або видаткова накладна на купівлю продукції.
Також товар належної якості підлягає обміну протягом 7 днів від звернення клієнта. Інтернет-магазин може запропонувати покупцеві аналогічний товар або в разі відсутності аналогічного товару, придбати інший з перерахуванням вартості, або повернути гроші. Враховуйте, що при поверненні коштів за товар належної якості, покупцеві відшкодовується лише вартість товару, без урахування доставки.
Для оформлення повернення рекомендуємо звернутися за телефоном гарячої лінії зазначеному на нашому сайті.
Пам’ятайте! Якщо товар в процесі використання зламався, то повернути товар неможливо. В цьому випадку діє ст.8 “Про захист прав споживачів”.
Які товари можна повернути?
Не підлягають поверненню наступні групи товарів (відповідно “Переліку товарів належної якості, які не підлягають обміну або поверненню згідно з Законом України “Про права споживача”):
– товари в аерозольній упаковці.
Якщо товар зламався протягом гарантійного терміну
Якщо товар вийшов з ладу або зламався при експлуатації в період гарантійного терміну, то поверненню він не підлягає, незалежно від того, скільки днів минуло з моменту купівлі.
У такому випадку слід звернутися до сервісного центру для експертизи і ремонту товару. Спеціалізований сервісний центр запропонує усунути поломку або надасть «Акт про неможливість ремонту» і ми запропонуємо замінити товар або повернемо кошти. Якщо у вашому населеному пункті немає сервісних центрів компанії, то можливо відправити товар через оператора поштового зв’язку. Для більш детальної інформації зверніться за телефоном гарячої лінії.
В якому випадку може бути відмовлено в гарантійному обслуговуванні?
Варто враховувати, що сервісний центр може відмовити клієнту в обслуговуванні в разі якщо:
• товар має механічні пошкодження, які виникли при експлуатації;
• пошкоджено гарантійні пломби;
• були порушені правила використання товару, наведені в інструкції з експлуатації;
• гарантійний талон відсутній або неправильно заповнений;
• серійний (IMEI) номер був замінений, затертий або його неможливо встановити;
• несанкціоноване розкриття або ремонт приладу, заміна конструктивних деталей товару.
Також виробник звільняється від надання сервісного ремонту в наступних випадках:
• фізичний знос виробу;
• механічні або інші види зносу товару, які виникли в ході його використання (в тому числі, порушення умов зберігання, відхилення від норм рекомендованих температур зберігання);
• пошкодження, викликані неправильним підключенням до джерела електроживлення, а також пошкодження, які виникли в результаті критичного перепаду в електромережі;
• дефектні порушення, які виникли внаслідок використання продукції не за призначенням або з відхиленням від правил інструкції з експлуатації.
Умови повернення товару неналежної якості
Товар неналежної якості це – продукція з будь-яким видом дефекту.
У разі отримання товару неналежної якості, покупець може оформити обмін продукції або повернення грошових коштів протягом 14 днів з моменту отримання товару. Оформити заявку можна звернувшись до нашого магазину за контактними номерами на сайті або за допомогою листа на email.
Обмін відбувається протягом 7 днів від моменту подачі звернення від клієнта. При відсутності аналогічного товару в інтернет-магазині покупець має право придбати інший товар на сайті з перерахунком вартості, або здійснити обмін на аналогічний товар при першому його надходженні у продаж, або отримати грошове відшкодування.
Якими способами можна повернути товар?
Повернути товар можна поштовим перевізником або за адресою: м Київ, вул. Волинська, 47.
Важливо! Відправляючи посилку поштовим перевізником фактичною датою повернення продукції вважається та, яка вказана на посилці.
https://glosspoint.com.ua
Механізм відшкодування коштів
Очікувати відшкодування коштів за повернення товару можна до 10 робочих днів з моменту отримання повернення. Гроші будуть зараховані на фінансовий рахунок, з якого проводилась оплата, або в відділення поштового перевізника на ваше ім’я.